U poslednjih nekoliko godina tržište sa nekretninama je beleži konstantne promene. Ponuda kuća i stanova nikada nije bila veća, što je donekle uticalo i na cenu rezidencijalnih objekata.
Nove nekretnine niču svakog dana i izgradnja je u punom zamahu, što može navesti mnoge vlasnike da razmišljaju kako marketing nije bitan deo ovog procesa. Iako sa većom ponudom raste i potražnja stanova, tržište sa nekretninama se neprekidno razvija i raste, usvajajući nove tehnologije i kanale komunikacije.
Ako ste vlasnih agencije za nekretnine, onda znate koliko je bitno da upoznate potencijalne klijente sa vašom ponudom. Međutim, da li ste upoznati sa online i offline oglašavanjem i koje strategije treba upotrebiti da biste prezentovali vašu ponudu sa nekretninama? Koje strategije daju najbolje i najefikasnije rezultate? Da li znate kako da prodaja stanova Novi Sad postane novi trend na internetu?
Na sva ova pitanja ćemo dati odgovore u današnjem tekstu. Pripremili smo vam mali vodič koji će vam pomoći da uspešno promovišete vašu agenciju u ponudu nekretnina, kako online tako i offline.
Mnogi ljudi traže informacije na pretraživačima
Danas (više nego ikad) svi se okreću pretraživaču za gotovo svaku informaciju.
Niko ne želi da gubi vreme tražeći informacije od prijatelja ili komšija kada za nekoliko minuta provedenih na pametnom telefonu ili računaru mogu da dobiju sve što im je potrebno.
Stoga vi biste trebali da uspostavite prisustvo na mreži kako biste povećali vidljivost brenda. Na kraju krajeva, ovo je mesto gde se vaši potencijalni klijenti nalaze i ne želite da propustite da vas ljudi pronađu u svojim pretragama.
Efikasnost video i mobilnog marketinga
Mobilni i video marketing je nastavio da dokazuje svoju efikasnost.
Nekoliko istraživanja je potvrdilo da su kampanje mobilnih oglasa efikasnije od drugih online normi. Mnogi ljudi pretražuju web stranice koristeći pametne telefone, tako da nije iznenađujuće videti porast u mobilnom marketingu.
Sa druge strane, video snimci povećavaju konverziju. Video i mobilni marketing je investicija. Na primer, odredišne stranice sa videom imaju tendenciju da povećaju konverziju do 80%, prema nekim procenama. Predstavljanje proizvoda u okviru videa može olakšati odluku o kupovini potencijalnog kupca i pretvoriti pregledače stranica u potencijalne klijente.
Povrh toga, pretraživači rangiraju video sadržaj. Google je uvek u potrazi za sadržajima koji angažuju publiku, a pokazalo se da postavljanje video snimka povećava angažovanje (nije iznenađujuće, s obzirom na to da je YouTube drugi najposećeniji sajt posle Google-a)
Online recenzije su važne
Kao i u svakom poslu, uspostavljanje kredibiliteta je ključno. Recenzije na mreži su jedan od najlakših načina da zadobijete poverenje i kredibilitet kupaca. Na vašoj Google poslovnoj stranici, na primer, klijenti mogu da napišu recenziju svog iskustva sa vašim uslugama.
Nekoliko pozitivnih recenzija na vašoj stranici može uspostaviti poverenje potencijalnih kupaca kada odluče da isprobaju vašu uslugu po prvi put. Ovo poverenje je značajan faktor u niši nekretnina gde pokušavate da navedete svoje klijente da potroše novac kako bi napravili velika ulaganja u imovinu.
Lakoća praćenja performansi
Fizičko štampanje banera može izgledati kao prava stvar, ali pitanje je koliko se dobro konvertuju? Kako možete da pratite svoj učinak? U suštini vi ne možete pratiti broj ljudi koji su ih pogledali dnevno ili meriti svoju stopu uspeha.
Sa strategijama digitalnog marketinga kao što je plaćanje po kliku (PPC), možete da pratite svoj učinak i vidite koliko dobro (ili loše) napreduju vaši oglasi. Na taj način ćete znati odakle dolazi vaš saobraćaj, koju strategiju primeniti, šta funkcioniše za vašu kampanju, a šta ne.
Lakše je doći do ciljne publike
Neće svi u vašem mestu videti ili obratiti pažnju na vaš poster ili oglas postavljen po gradu.
Postaje izazovnije ako pokušavate da doprete do ljudi izvan svog mesta. Tu digitalni marketing dobro dođe. Digitalni marketing vam omogućava da ciljate i dosegnete publiku izvan vašeg područja – sve u samo nekoliko klikova.
Plaćeni oglasi u digitalnom marketingu pomažu vam da ciljate one koji traže zemljište, a ne samo nezainteresovano opšte tržište. Ukratko, vaše oglašavanje uvek može da dopre do prave publike pomoću digitalnog marketinga
Svi razvijaju digitalne strategije
Skoro svi trgovci nekretninama sprovode ili planiraju da sprovedu jednu ili više kampanja.
Svaki prodavac nekretnina, uključujući i početnike, bavi se digitalnim marketingom. Pa šta čekate? Industrija digitalnog marketinga nastavlja da raste svakim danom i trebalo bi da požurite da uspostavite onlien prisustvo što pre moguće
Efikasne strategije za promovisanje sajta za nekretnine
Kreirajte email kampanje
E-pošta je jedna od digitalnih marketinških strategija sa najvećim brojem konverzija u svetu nekretnina.
Oni vam omogućavaju da se povežete, angažujete i privučete svoje nove potencijalne klijente, dok održavate interesovanje postojećih klijenata za vašu uslugu. Prema nedavnom izveštaju, 86% potrošača bi radije primalo e-poštu.
Uvek se uverite da je sadržaj koji kreirate relevantan za ono što publika traži.
Razvijte sajt prilagođenu korisniku
Prema statističkim podacima, preko 40% posetilaca web lokacija za nekretnine dolazi sa pamentnih telefona.
Dakle, ako vaša veb lokacija nije pravilno optimizovana za upotrebu na mobilnim uređajima, možda ćete izgubiti potencijalna ulaganja. Web sajt bi trebalo da sadrži sledeće funcije:
Slike prilagođene veličini ekrana mobilnog telefona i veća brzina učitavanja. Implementirajte funkciju ćaskanja uživo. Klijenti imaju tendenciju da postavljaju pitanja. Budite uvek dostupni u okvirima radnog vremena.
Marketing sadržaja
Marketing sadržaja je ključan deo SEO-a i najbolji način da se vaš web sajt indeksira. Sadržaj web sajta vam pomaže da izgradite kredibilitet, reputaciju i povežete se sa publikom.
Pišite članke, vodiče i recenzije koji će pomoći klijentima da donesu informisane odluke o kupovini kuće. Ukratko, sadržaj vaše web stranice mora da reši problem i odgovori na pitanje.
Investirajte u SEO
Primena moćne SEO strategije će baciti vaš web sajt na vrh rezultata pretraživača. Nažalost, algoritmi pretraživača se menjaju iz dana u dan. Zato uvek treba da budete u toku sa promenama algoritama.
Važno je potrošiti što više vremena na SEO. Ključne reči su sastavni deo SEO-a. Oni su ono što korisnici koriste za traženje informacija na mreži.
Uvek istražite ključne reči i dodajte ih u svoje članke i postove na blogu. Ostali SEO elementi koje treba uzeti u obzir uključuju:
- Backlinkovi
- Stranice na društvenim mrežama
- Online direktorijumi
- Naslov, meta opisi, čitljivost
- Redovno ažuriranje blogova